maandag 4 november 2013

We gaan aftellen...


... nog 26 dagen....en dan hopen we onze deur open te kunnen gooien!
 
Want de opening van onze tuinhuiswinkel staat inmiddels gepland
op d.v. 30 november!!
 
Hard werken dus...om het klaar te krijgen...
maar dat zal vast gaan lukken!
 
Het plafond zit erin....


 

 
 
de vloerplanken ook....


 
 
de deur is afgehangen... (volgende week komt het glas erin)

 
 
en de wanden zijn al 1 x gesausd....


 
 
Mag ik een applausje voor mijn klusser??

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat applausje heeft hij zeker wel verdiend! Wat gaat hij hard! Leuk hoor! Spannend, nu gaan aftellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!

    Ik zag deze fb bij Jorike, en vind het wederom weer zo gek dat ik dat dan niet ontvang...!!!
    Ga nog eens uitzoeken hoor, want ik wil ALLE updates via fb ontvangen van jou! ... ;-)

    Groetjes en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen